Google Shopping přináší zákaznické fotky pro jejich sekce recenzí produktů na seznamech inzerentů. Recenze jsou přístupné v možnosti „Zhlédnout více“ u mobilních Shopping reklam nebo kliknutím na hvězdičkové hodnocení v seznamu.
Proč by nás to mělo zajímat
Obrázky zachytávají zrak a obrázky náhledů recenzentů mohou přidat další socializační důkaz k věčně-kritickým produktovým recenzím v Google Shopping. Spolu se samotnými recenzemi je to tak krok k daleko více uživateli generovanému obsahu (UGC – user generated content) k informování uživatelů, zatímco nakupují. UHC může přidat jistý element autenticity a odpovědnosti k seznamům obchodníků, což profesionální snímky výrobců nedokáží.
Je příliš brzdy na to vědět, jaký druh dopadu to vlastně bude mít na inzerenty, kteří ukazují zákaznické fotky spolu s jejich recenzemi, avšak určitě se budou dívat po všech skocích v poměru prokliknutí a daleko více převodech u uživatelů s vysokým úmyslem.
Více o těchto novinkách
- Mluvčí společnosti Google sdělil Search Engine land platformě, že zákaznické fotky jsou teprve v prvních krocích spouštění a že tato funkce bude zatím dostupná pouze pro Spojené Státy Americké.
- Program není relevantní k nové zkušenosti s Google Shopping, která brzy přijde do Spojených Států, potvrdil Google
- Inzerenti musí spolupracovat s jedním z poskytovatelů recenzí, kteří se účastní tohoto programu. Ytopo, PowerReviews, Bazaarvoice a Influenster. Tento program se může rozšířit i na další partnery v budoucnosti.
- Dokud jsou zákaznické obrázky povoleny na účastnických platformách partnerů, budou také automaticky přenášeny do Google za účelem inkluze se seznamy Google Shopping inzerentů.